Active Biotech

Active Biotech Bevaka tråd

Startad av börssiaren

Välkommen till forumet!
Du måste vara inloggad för att kunna skriva inlägg.

börssiarens bild

Startar en ny tråd om Active Biotech istället och kopierar in mitt inlägg från i morse och poängterar att det är viktigt att kunna tillgodogöra sig information.
Få se om min tolkning om att Active Biotech är köpvärd stämmer.

Jag gjorde ett lappkast och tog hem vinsten i OMX bear och sålde även olje bear.

Gick in i Active Biotech där jag tror vi fick ett toppentips på bs.

Det går att hitta riktiga godbitar där ibland.
Skribenten har ett lite överdrivet språk men sådana där rapporter brukar nå marknaden snabbt och inte ovanligt att det först dyker upp på aktiechattar där de som kan tillgodogöra sig informationen snabbt kan göra sig en hacka.

Jag tror på kraftigt upp för Active Biotech innan dagen är till ända.

Granska med kritiska ögon och bilda er en egen uppfattning.

http://www.redeye.se/analys/userreport/key-opinion-leaders-rate-laquinim...

börssiaren skrev 28 sep, 13:09

Startar en ny tråd om Active Biotech istället och kopierar in mitt inlägg från i morse och poängterar att det är viktigt att kunna tillgodogöra sig in...
Pil nerSe hela citeringen

Startar en ny tråd om Active Biotech istället och kopierar in mitt inlägg från i morse och poängterar att det är viktigt att kunna tillgodogöra sig information.

Jag gjorde ett lappkast och tog hem vinsten i OMX bear och sålde även olje bear.

Skribenten har ett lite överdrivet språk men sådana där rapporter brukar nå marknaden snabbt och inte ovanligt att det först dyker upp på aktiechattar där de som kan tillgodogöra sig informationen snabbt kan göra sig en hacka.

Active Biotech AB ligger i en fallande trend och fortsatt negativ utveckling innanför denna indikeras. Aktien har brutit en stödnivå på kort sikt och gett en säljsignal från en kortsiktig trading range. Aktien har motstånd vid ca 35.00 kronor. Aktien anses totalt sett tekniskt negativ på medellång sikt.

börssiarens bild

Startar en ny tråd om Active Biotech istället och kopierar in mitt inlägg från i morse och poängterar att det är viktigt att kunna tillgodogöra sig in...

Mot miljonen skrev 28 sep, 13:09

Active Biotech AB ligger i en fallande trend och fortsatt negativ utveckling innanför denna indikeras. Aktien har brutit en stödnivå på kort sikt och ...

Mot miljonen skrev 28 sep, 13:09

Active Biotech AB ligger i en fallande trend och fortsatt negativ utveckling innanför denna indikeras. Aktien har brutit en stödnivå på kort sikt och gett en säljsignal från en kortsiktig trading range. Aktien har motstånd vid ca 35.00 kronor. Aktien anses totalt sett tekniskt negativ på medellång sikt.

Idag kom nyheten som presenterades på bs och redeye som PM. Kommer säkert att ge en fin uppgång idag istället.
Jag vågade ju inte ligga kvar men hoppas att mina oljebear ändå har en bättre utveckling.

Men grattis till de som nappade på tipset och stannade kvar.

mvh

uijus bild

Vad säger ni om dagens nyhet och framtid? Kommer det bli ett rejält rus i kursen?

Bengt-Erik Freiholtzs bild
aktieexpert

Ibland blir det tokfel: Pareto Research upprepade i onsdags sin köprekommendation i Active Biotech med målkurs 99 kronor. Enligt Pareto var sannolikheten cirka 80% att bolaget skulle få ett positivt EMA-besked under fredagen. Så blev dessvärre inte fallet. I fredags föll Active Biotech-aktien med över 40% till 45 kronor cirka tio minuter efter ett negativt EMA-besked.

max 50 000 tecken

Avbryt
* Den information som förmedlas av våra experter är allmän och inte personligt riktad.
STÄNG