Premiär för månadsbrevet AktieExperten

Premiär för månadsbrevet AktieExperten Bevaka tråd

Startad av Johan Didron

Välkommen till forumet!
Du måste vara inloggad för att kunna skriva inlägg.

Johan Didrons bild

Hej alla!

Inför detta månadsskifte lanserar vi månadsbrevet AktieExperten. Vi hoppas att ni tycker det är läsvärt.

Om ni har åsikter, förbättringsförslag eller kanske tom artiklar som ni vill publicera inför kommande månadsbrev, maila mig gärna:

johan.didron@aktieexperterna.se

Ha en fortsatt trevlig helg!

Johan Didrons bild

Johan Didron skrev 27 aug, 19:08

Hej alla!

Inför detta månadsskifte släpper vi månadsbrevet AktieExperten. Vi hoppas att ni tycker det är läsvärt.

Om ni har åsikter, förbättringsf...
Pil nerSe hela citeringen

Hej alla!

Inför detta månadsskifte släpper vi månadsbrevet AktieExperten. Vi hoppas att ni tycker det är läsvärt.

Om ni har åsikter, förbättringsförslag eller kanske tom artiklar som ni vill publicera inför kommande månadsbrev, maila mig gärna:

Kanske även borde nämna att månadsbrevet kommer epostas ut till alla registrerade medlemmar på AktieExperterna.

talitos bild

Härligt initiativ!

leif60s bild

Hej alla!

Om ni har åsikter, förbättringsf...

Hej alla!

Johan Didron skrev 28 aug, 08:08

Kanske även borde nämna att månadsbrevet kommer epostas ut till alla registrerade medlemmar på AktieExperterna.

Toppen !!

Mvh

Johan Didrons bild

Hej alla!

Inför detta månadsskifte lanserar vi månadsbrevet AktieExperten. Vi hoppas att ni tycker det är läsvärt.

Om ni har åsikter, förbättrings...

Hej alla!

Så då var månadsbrevet utskickat. Som sagt, ni får gärna kritisera eller komma med förbättringsförslag. Det är meningen att detta skall vara ett månadsbrev för medlemmar av medlemmar.

börssiarens bild

Hej alla!

Om ni har åsikter, förbättrings...

Hej alla!

Johan Didron skrev 1 sep, 17:09

Så då var månadsbrevet utskickat. Som sagt, ni får gärna kritisera eller komma med förbättringsförslag. Det är meningen att detta skall vara ett månad...

Johan Didron skrev 1 sep, 17:09

Så då var månadsbrevet utskickat. Som sagt, ni får gärna kritisera eller komma med förbättringsförslag. Det är meningen att detta skall vara ett månadsbrev för medlemmar av medlemmar.

Tackar för det initiativet! Intressant upplägg.

mvh

Alexuss bild

Grymt bra månadsbrev den här månaden!!! tack alla!kul med facebooksidan också!

Johan Didrons bild

Alexus skrev 3 apr, 11:04

Grymt bra månadsbrev den här månaden!!! tack alla!kul med facebooksidan också!

Tack Alexus! Glöm inte att klicka like på facebooksidan också, så sprids ordet! ;)

Johan Didrons bild

Vill tacka er som bidragit till månadsbrevet. Artiklarna är skrivna av våra medlemmar och det finns många att tacka. Spontant kommer jag att tänka på profilerna Magnus, Gordini, Brolija, Glenn Wiklund, Alexus, Marben, Christoffer Ahnemark, Daniel Lindhe, aktiespartacus, Cornucopia, börssiaren, Tommi Valtonen, börsforskaren, aktiesiaren, Hmm, Mats Gessbo. Givetvis även våra experter! Jag har säkert glömt någon och då får ni gärna fylla i.

Brevet har ju funnits nu lite mer än ett år och intresset bland läsarna har varit stort. Nu står vi lite i valet och kvalet om fortsättningen eftersom brevet tar upp mycket tid och än så länge genereras inga intäkter. Vi ska göra ett försök att jaga in lite annonsörer och lyckas det kommer ni att få brevet även i fortsättningen.

max 50 000 tecken

Avbryt
* Den information som förmedlas av våra experter är allmän och inte personligt riktad.
STÄNG