Tradocenter: granskning av handelsplattformen. Är detta en bluff? är det tillförlitligt?

Tradocenter: granskning av handelsplattformen. Är detta en bluff? är det tillförlitligt? Bevaka tråd

Startad av adamsmiths

Välkommen till forumet!
Du måste vara inloggad för att kunna skriva inlägg.

adamsmithss bild

Tradocenter är en grekisk valuta- och CFD-mäklare som är auktoriserad av den grekiska kapitalmarknads kommissionen. Det erbjuder ett bra utbud av produkter för handel, som krypto kurser, CFD, råvaror, index och aktier. Jag vill dock säga från början att han förmodligen inte kommer att kunna jämföra sig med den bästa online plattformen i världen: eToro .
Därför, om du letar efter det bästa på marknaden, inbjuder jag dig att registrera dig gratis på eToro för att prova ett demokonto . Jag är säker på att du kommer att tacka mig för gratis råd som jag ger dig: I slutändan är detta uppgiften för webbplatsen du läser, eller att rapportera om de bästa existerande möjligheterna.
Detta är en handelsplattform som uteslutande fungerar online med sin egen webbplattform.
Mäklarens portfölj innehåller mer än 130 handelsinstrument, inklusive 42 valutapar med en attraktiv mängd exotiska valutor, såsom den sydafrikanska randen, Singapore dollar, svenska kronor, ryska spillror, polska zloty, norsk krona och mexikansk peso. Underskatt inte om du är intresserad av att arbeta på andra marknader.
Den Tradocenter handelsplattform kan du också handla CFD för metaller som guld, silver, tenn och råvaror såsom olja, kaffe, koppar, socker. Plattformen låter dig också köpa krypto kurser som Bitcoin, Ethereum, Ripple, Litecoin och Dash.
Det ger möjlighet att köpa stora lager av transnationella företag som Amazon, eBay, Poste Italiane, Netflix och många andra, som är en mycket effektiv strategi för att investera i lönsamma aktier, men enligt vår åsikt är eToro bättre eftersom det låter dig göra detta utan provisioner, och detta är praktiskt taget den enda plattformen som tillåter detta.
Hittills verkar det som en bra plattform för investeringar, men var försiktig, eftersom det inte är det bästa som finns på marknaden, trots utbredd reklam på Internet. Naturligtvis är det mest förnuftiga valet att använda historiska och konsoliderade företag som eToro för att öppna dina investeringar positioner för att undvika eventuella bedrägliga aktiviteter.
För tillfället måste vi bara börja med vår djupgående granskning .
Tradocenter: Kommersiella villkor
Låt oss börja med de grundläggande operationerna på Forex. För EUR / USD-paret (det mest handlade) erbjuder Tradocenter en fast spridning på 3 pips, vilket knappast är acceptabelt. Det finns ingen bättre plattform på marknaden än eToro .
Tradocenter-plattformen erbjuder sex olika typer av konton: Basic, Discovery, Silver, Gold, Diamond, VIP och VIP + med olika tulpaner.
Faktum är att uppdrag som ska undvikas när du vill öppna en position eftersom de gör alla försök att tjäna pengar värdelösa. Detta är en mycket viktig sak att utvärdera, annars riskerar vi att spendera våra pengar på värdelösa provisioner.
Tradocenter följer de direktiv som infördes av European Securities Agency (ESMA), som sätter en hävstångs gräns på 1:30, liksom alla europeiska mäklare. Denna förändring gjordes för att skydda investerare som riskerar att förlora sina pengar snabbt genom att använda en högre hävstång när marknaden vänder i fel riktning.
Handelsgold Tradocenter
Som sagt, Tradocenter erbjuder alla sina kunder möjlighet att arbeta med PROfit webbplattform, också tillgänglig i mobilversionen, tack vare dess applikation, som kan laddas ner till din smartphone. Plattformen är inte den bästa, jag använde den, men den har ett antal problem som hindrade mig från att utföra operationer: den fryser ofta, den är inte intuitiv, och du bör vara uppmärksam på vad du gör, eftersom det riskerar att förlora pengar för praktiskt taget vinkel.
Plattformen erbjuder också typiska funktioner för de mest avancerade plattformarna på marknaden. I synnerhet har han möjlighet att arbeta i MetaTrader4, vilket är praktiskt nödvändigt för dem som handlar på höga nivåer. Det finns också en funktion (som kan aktiveras) för automatiska handels sessioner, men personligen gör det mig inte galet, och jag föredrar fortfarande eToro av skäl som du förmodligen kommer att förstå efter att du registrerat mig för ett demokonto.
Tradocenter: är det en bluff? yttranden
Tradocenter är ett varumärke som tillhör Vie Finance AEPEYSA, ett grekiskt investeringsbolag, vederbörligen registrerat och auktoriserat av den grekiska kapitalmarknads kommissionen (HCMC). Var försiktig! De flesta plattformar är godkända av CySec, men det är det inte. Så låt mig tro att detta inte är så tillförlitligt.
Så Tradocenter bedrägeri ? Säg faran att det inte är helt noll, och att det finns mycket mer pålitliga och pålitliga plattformar än Tradocenter, erkänns över hela världen för deras säkerhet och tillförlitlighet.
Tradocenter: minsta insättning
Tradocenter-handelskonto kan öppnas med alla större kredit- och betalkort, som VISA och MasterCard, samt med populära e-plånböcker, som Skrill, Neteller och EcoPayz. Dessutom erbjuder det möjligheten till en banköverföring för dem som inte har dessa betalningsinstrument.
Minsta insättning för att öppna ett huvudkonto är bara 100 euro , vilket nästan överensstämmer med marknadsräntorna. För premium konton är denna siffra mycket högre:
● Upptäckts Konto: 2 000 $
● Silverkonto: $ 5 000
● Guldkonto: $ 10.000;
● Diamant Konto: 15 000 amerikanska dollar;
● VIP-konto: $ 30 000;
● VIP + -konto: $ 50 000.
Detta är priser för olika konton, och en annan nackdel med Tradocenter är att det inte är möjligt att arbeta i DEMO-läge för att börja bekanta sig med plattformen och verktygen. Istället erbjuder eToro möjligheten att aktivera ett gratis DEMO-konto för 100 000 virtuella dollar, med vilken du kan simulera alla dina transaktioner innan du går vidare till dina riktiga pengar.

max 50 000 tecken

Avbryt
* Den information som förmedlas av våra experter är allmän och inte personligt riktad.
STÄNG