Sensorbolaget - Extremt liten sensor

Sensorbolaget - Extremt liten sensor Bevaka tråd

Startad av MrAndersson

Välkommen till forumet!
Du måste vara inloggad för att kunna skriva inlägg.

MrAnderssons bild

Efter att ha tittat på sensor bolaget Jondetech,s senaste presentation med nya Vd,n anser jag läget vara mkt intressant. Jag tror att vi har en trevlig tid framför oss nu i vår!
JonDe-Tech tillverkar en extremt liten sensor som är mindre än 0,2 millimeter tjock . Detta torde göra den väldigt lämplig i produkter där storleken är av vikt. Bolaget har själva pratat om att man tex skulle kunna integrera sensorn i en mobiltelefon för att tex mäta temperatur på sjuka barn, badvatten och mkt annat.
Tänk själva att alltid ha en termometer tillgänglig.
Bolaget säger i en presentation som bla finns att se på youtube att man jobbar med flertalet potentiella kundprojekt och även tagigt hem en såkallad Design-Win.
Bolaget jobbar i detta nu med att öka sin produktionskapacitet från ca 1 miljon sensorer per år till ca 30 miljoner. Bolaget nämner i en presentationen höga marginaler då tillverkningskostnaden ligger runt några cent enligt uppgifter i bolagspresentationsvideon. Jag gissar att bolaget snabbt kan bli väldigt lönsamt förutsatt att man tar hem ytterligare några design-winns och säljer den ökade produktionskapaciteten.
I den senast publicerade rapporten hade bolaget över 30 mkr i kassan.
Jag har köpt in mig i bolaget och tror att det finns goda chanser till en stark utveckling. Gör alltid er egen analys inför ett ev investeringsbeslut.
https://www.youtube.com/watch?v=NylieP_dyzM&feature=youtu.be

max 50 000 tecken

Avbryt
* Den information som förmedlas av våra experter är allmän och inte personligt riktad.
STÄNG