Moberg Pharma

Moberg Pharma Bevaka tråd

Startad av eastoil

Välkommen till forumet!
Du måste vara inloggad för att kunna skriva inlägg.

eastoils bild
  • eastoil
  • Kön: Man
  • Ålder: 54
  • Yrke: Lärare

Bengt-Erik Freiholtz skrev 23 jul, 21:07

Grattis eastoil Läkemedelsbolaget Meda lyfte rejält och blev dagens rapporterande kursraket, slutade upp med 13 procent . Kvartalsrapporten visade en ...
Pil nerSe hela citeringen

Grattis eastoil Läkemedelsbolaget Meda lyfte rejält och blev dagens rapporterande kursraket, slutade upp med 13 procent . Kvartalsrapporten visade en högre omsättning än väntat och ett resultat före skatt som överträffade analytikernas förväntningar..

Nu väntar vi på Pricer 19 augusti .

eastoil skrev 5 aug, 11:08

Moberg drar vidare inför rapport som de flesta vill syna med depån full av aktier ;-). Jag ligger tung i aktien och har fyllt på mellan 39-62 kronor. ...

Moberg drar vidare inför rapport som de flesta vill syna med depån full av aktier ;-). Jag ligger tung i aktien och har fyllt på mellan 39-62 kronor. Kommer gå ur cirka 30% av innehavet innan rapport för att säkra vinster.... Men tror jag gör fel. Stort avtal och fortsatt lyckad lansering i Asien då rusar vi vidare.... Pricer är med och fortsätter öka. Dock ett mindre innehav sett till pengar...

Skänker bort lite Moberg för 71 och 72.... Jag vill ha med fler på resan norröver :-)

eastoils bild
  • eastoil

Grattis eastoil Läkemedelsbolaget Meda lyfte rejält och blev dagens rapporterande kursraket, slutade upp med 13 procent . Kvartalsrapporten visade en ...

Grattis eastoil Läkemedelsbolaget Meda lyfte rejält och blev dagens rapporterande kursraket, slutade upp med 13 procent . Kvartalsrapporten visade en högre omsättning än väntat och ett resultat före skatt som överträffade analytikernas förväntningar..

Nu väntar vi på Pricer 19 augusti .

Moberg drar vidare inför rapport som de flesta vill syna med depån full av aktier ;-). Jag ligger tung i aktien och har fyllt på mellan 39-62 kronor. ...

Moberg drar vidare inför rapport som de flesta vill syna med depån full av aktier ;-). Jag ligger tung i aktien och har fyllt på mellan 39-62 kronor. Kommer gå ur cirka 30% av innehavet innan rapport för att säkra vinster.... Men tror jag gör fel. Stort avtal och fortsatt lyckad lansering i Asien då rusar vi vidare.... Pricer är med och fortsätter öka. Dock ett mindre innehav sett till pengar...

eastoil skrev 10 aug, 16:08

Skänker bort lite Moberg för 71 och 72.... Jag vill ha med fler på resan norröver :-)

Drog ner ännu mer på innehav i Moberg.... 4000 kvar..... Återköper om vi ser 58-60 kronor...

eastoils bild
  • eastoil

eastoil skrev 10 aug, 16:08

eastoil skrev 11 aug, 17:08

Drog ner ännu mer på innehav i Moberg.... 4000 kvar..... Återköper om vi ser 58-60 kronor...

Trots alla skräckindex så tror jag det kan vara värt att titta på Moberg igen. Snabbt fall från 73 till 54.... Ligger på stor kassa över 70% av depån och tror inte börsen kraschar totalt. Även mer Pricer o Sandvik ngn gång i nästa vecka ;-)

xyzs bild
  • xyz
  • Yrke: Hårt jobbande aka...

Moberg 48,50
2015-10-06

Möjligt att du får en rekyl upp i Moberg nu. Eventuellt har en temporär botten skapats.

RSI talar emot det, men MACD börjar vinkla sig uppåt.

Jag hade avvaktat

/Xyz

eastoils bild
  • eastoil

xyz skrev 6 okt, 01:10

Moberg 48,50
2015-10-06

Möjligt att du får en rekyl upp i Moberg nu. Eventuellt har en temporär botten skapats.

RSI talar emot det, men MACD börj...

Moberg 48,50
2015-10-06

Jag hade avvaktat

/Xyz

Ligger helt utanför Moberg nu, gjorde en trade och köpte 53 och sålde 58..... Även ut med alla Sandvik nu... Helt likvid förutom Priceraktier.....

eastoils bild
  • eastoil

Moberg 48,50
2015-10-06

RSI talar emot det, men MACD börj...

Moberg 48,50
2015-10-06

Jag hade avvaktat

/Xyz

eastoil skrev 8 okt, 16:10

Ligger helt utanför Moberg nu, gjorde en trade och köpte 53 och sålde 58..... Även ut med alla Sandvik nu... Helt likvid förutom Priceraktier.....

Börsveckan säger köp idag.... Legat och fiskat billigt länge (skrivit i andra trådar). Tror på nya årshögsta innan året är slut.

max 50 000 tecken

Avbryt
* Den information som förmedlas av våra experter är allmän och inte personligt riktad.
STÄNG