God jul!

God jul! Bevaka tråd

Startad av Johan Didron

Välkommen till forumet!
Du måste vara inloggad för att kunna skriva inlägg.

Johan Didrons bild

Ja då får man i sedvanlig tradition önska alla en riktigt god jul. För en gång skull är det en vit jul i hemlandet Göteborg. Vi får hoppas att tomten bjuder på några vettiga aktietips och fina utdelningar.

Museo12s bild

Johan Didron skrev 24 dec, 09:12

Ja då får man i sedvanlig tradition önska alla en riktigt god jul. För en gång skull är det en vit jul i hemlandet Göteborg. Vi får hoppas att tomten ...
Pil nerSe hela citeringen

Ja då får man i sedvanlig tradition önska alla en riktigt god jul. För en gång skull är det en vit jul i hemlandet Göteborg. Vi får hoppas att tomten bjuder på några vettiga aktietips och fina utdelningar.

Fyller på med Gott Nytt Aktieår!
Har varit ett lärorikt halvår för mig här. Tog lite tid innan jag hittade rätt risknivå för mig och innan dess blev jag bränd på Petrogrand, men nu tuffar det på bättre.
Tack!

Johan Didrons bild

Ja då får man i sedvanlig tradition önska alla en riktigt god jul. För en gång skull är det en vit jul i hemlandet Göteborg. Vi får hoppas att tomten ...

Museo12 skrev 28 dec, 17:12

Har varit ett lärorikt halvår för mig här. Tog lite tid innan jag hittade rätt risknivå för mig och innan dess blev ...

Museo12 skrev 28 dec, 17:12

Har varit ett lärorikt halvår för mig här. Tog lite tid innan jag hittade rätt risknivå för mig och innan dess blev jag bränd på Petrogrand, men nu tuffar det på bättre.
Tack!

God fortsättning Museo! Året verkar ha börjat bra med senatens godkännande av den nya uppgörelsen. Det kanske finns en liten strimma av hopp i denna stagnerande världsmakt. Vi får väl lite naivt hoppas på att detta är en indikation på förändring i USA och omvärldens skuldpolitik.

max 50 000 tecken

Avbryt
* Den information som förmedlas av våra experter är allmän och inte personligt riktad.
STÄNG