Förslagstråden

Förslagstråden Bevaka tråd

Startad av Johan Didron

Välkommen till forumet!
Du måste vara inloggad för att kunna skriva inlägg.

Johan Didrons bild

Hej alla!

Startar nu en förslagstråd där ordet är fritt. Tänk utanför boxen så att säga och ge gärna respons på det ni tycker verkar bra!

Som första förslag funderar vi på att satsa på portföljtävlingar på både kort och lång sikt. (Med bra priser till vinnarna givetvis). Vi funderar även på en rankinglista där vi listar de bästa portföljerna. Detta innebär ju givetvis att man bara kan köpa till senaste kurs och har ett fast courtage. Vad säger ni om detta förslag? Om tillräckligt många ger positiv respons kan vi överväga att köra igång.

Ni kan svara på tråden eller maila er respons till kundservice@aktieexperterna.se eller helt enkelt klicka "gilla" på detta foruminlägget.

Bo Eloffs bild
aktieexpert

Johan Didron skrev 30 jul, 17:07

Hej alla!

Startar nu en förslagstråd där ordet är fritt. Tänk utanför boxen så att säga och ge gärna respons på det ni tycker verkar bra!

Som förs...
Pil nerSe hela citeringen

Hej alla!

Som första förslag funderar vi på att satsa på portföljtävlingar på både kort och lång sikt. (Med bra priser givetvis). Vi funderar även på en rankinglista där vi listar de bästa portföljerna. Detta innebär ju givetvis att man bara kan köpa till senaste kurs och har ett fast courtage. Vad säger ni om detta förslag? Om tillräckligt många ger positiv respons kan vi överväga att köra igång.

Ni kan svara på tråden eller maila er respons till kundservice@aktieexperterna.se eller helt enkelt klicka "gilla" på detta foruminlägget.

Det är bra om det händer något.
Jag tycker det låter som ett bra förslag.
Aktivitet.

Det kan vara en kul grej om man lyckas vinna och slå dom så kallade experterna.

Kan även vara en fondportföljtävling och en PPM portföljtävling.

Johan Didrons bild

Hej alla!

Som förs...

Hej alla!

Som första förslag funderar vi på att satsa på portföljtävlingar på både kort och lång sikt. (Med bra priser givetvis). Vi funderar även på en rankinglista där vi listar de bästa portföljerna. Detta innebär ju givetvis att man bara kan köpa till senaste kurs och har ett fast courtage. Vad säger ni om detta förslag? Om tillräckligt många ger positiv respons kan vi överväga att köra igång.

Bo Eloff skrev 30 jul, 19:07

Aktivitet.

Det kan vara en kul grej om man lyckas vinna och slå dom så k...

Bo Eloff skrev 30 jul, 19:07

Aktivitet.

Det kan vara en kul grej om man lyckas vinna och slå dom så kallade experterna.

Kan även vara en fondportföljtävling och en PPM portföljtävling.

Tack för din respons Bo. Jag får försöka göra denna tråden lite mer exponerad för andra så budskapet når ut ordentligt. Skriver ihop nåt i månadsbrevet.

Glenn Viklunds bild

Johan,

Grattis till hur sajten utvecklats, ni gör ett bra jobb.

Jag har tidigare tagit upp ett par saker med Martin som det kanske finns skäl att nämna här också.

Först, ett behov jag tycker ni skall prioritera är att göra det möjligt att lägga in diagram; oavsett format. Hur diskuterar man ekonomi - på en seriös sajt - utan möjligheten att lägga in diagram?

Dessutom, att kunna - så som ni gör i månadsbrevet - formatera text, med kursiveringar och fetstil exempelvis, skulle göra alla en tjänst, både författare och läsare.

IMHO...

Johan Didrons bild

Glenn Viklund skrev 3 aug, 18:08

Johan,

Jag har tidigare tagit upp ett par saker med Martin som det kanske finns skäl att ...

Glenn Viklund skrev 3 aug, 18:08

Johan,

Jag har tidigare tagit upp ett par saker med Martin som det kanske finns skäl att nämna här också.

Först, ett behov jag tycker ni skall prioritera är att göra det möjligt att lägga in diagram; oavsett format. Hur diskuterar man ekonomi - på en seriös sajt - utan möjligheten att lägga in diagram?

Dessutom, att kunna - så som ni gör i månadsbrevet - formatera text, med kursiveringar och fetstil exempelvis, skulle göra alla en tjänst, både författare och läsare.

IMHO...

Tack för din feedback. Det låter vettigt Glenn. Framför allt när vi talar om tekniska analyser och dylikt är detta viktigt. Vi kollar upp!

max 50 000 tecken

Avbryt
* Den information som förmedlas av våra experter är allmän och inte personligt riktad.
STÄNG